BlueTears

Alla inlägg under december 2011

Av Emelie - 31 december 2011 21:44

Gott nytt år! Men det känns som typ hela bloggvärlden + facebooks världen redan har skrivit det men jaja.....Denna nyå tillbringas med Maja Green och våra systemich :) Vi har varit ute och fotat hela dagen ute på stranden och i tiep nån skog :) Men nu äter vi Pannacota eller hur de stavasmed bär. Säger bara en sak.. Mmmmm..Så gott verkligen. Ehm.. Nu ka vi väll ta och fortsätta här så hjdå <33

Av Emelie - 31 december 2011 21:44

Gott nytt år! Men det känns som typ hela bloggvärlden + facebooks världen redan har skrivit det men jaja.....Denna nyå tillbringas med Maja Green och våra systemich :) Vi har varit ute och fotat hela dagen ute på stranden och i tiep nån skog :) Men nu äter vi Pannacota eller hur de stavasmed bär. Säger bara en sak.. Mmmmm..Så gott verkligen. Ehm.. Nu ka vi väll ta och fortsätta här så hjdå <33

Av Emelie - 30 december 2011 15:08

Jag har haft en ponny på Andreagården som jag har tagit hand om 2 gånger i veckan.Nu slutade jag där för exakt fyra veckor sedan och jag saknar han såå mycket. Men snart kommer min kompis och ska hämta mig så ska jag följa med henne till stallet och äntligen då få träffa min översaknade ponny<3 POETICS COMPAGNE<3 puss puss på pownien :)

Av Emelie - 30 december 2011 14:19

Kopiera detta: http://www.videofy.me/v/349403 och klistra in där man skriver hemsidor. Så där är mit videinlägg. <3

Av Emelie - 30 december 2011 11:32

Tack så mycket för dom fina kommentarerna :) Jag blir verkligen så glad .) Det kommer en film senare om hur man sätter upp den dounaten eller hur det stavas..Haha

Av Emelie - 29 december 2011 16:33

Hejsan! Nu är jag tillbaka från Malmö stan! Love thats city! Det blev shopping shopping shopping det jag fick kommer på bilder längre ner. Dagens dag har heltenkelt varit helt fantastisk!!! Det började med att vi än en gång åkte till HÖÖKS och tittade lite på REAN men det var inget specielt men vi handlade ett sånt överdrag till bilsätet eftersom om jag ska bli hämtad efter stallet så vill vi ju inte att hela bilen blir ja U know it...Sen stack vi till Rusta och där handlade vi en kofta till mig och lite raketer till nyår! Efter det stack vi till GinaTricot och tittade på den rean som var där. Det var en klänning jag ville ha men det fanns bara i min storlek i en konstig rosa färg så no..no..  Men på Gina så handlade ja en rödrutig skorta och ett par stora silvriga ringar (örhänge). Sen stack vi till BK på Mobilia och käka sen in i olika affärer på mobilia men på Glitter handlade jag en sådan Dounute sak till håret och hårnålar till det. Ni förstår när si ser bilder längre ner. Juste..Vi var också och hämtade min tvärflöjt som har varit på lagning. Men dom lagade den typ så gott det går men vi ska få en ny också men den har inte kommit till affären än. 

Här kommer lite bilder på vadjag har köpt.

Sak: Skorta Affär: Ginatricot Pris 199 men 50%      Aubsolut ett super klipp :)


Sak: Örhänge Affär: Ginatricot Pris: 50 kr   Jag har alltid velat ha sådana så KLIPP! 


Här är då den Dounaten som gör en otrolig frisyr och det är super enkelt. Bild på frisyren är längre ner. 

Sak: Haha någon cirkel som gör en snygg frisyr. Affär Glitter Pris 80 kr. Den är aubsolut värd sina 80 kr.  

Hårnålarna kostar 29 kr på Glitter. Det är speciella hårnålar som är till för det så det är ett måste med dom nålarna.   

 

Här är då frisyren på sidan.

Här är frisyren bakifrån! Eller hur blev det riktigt snyggt? Kommentera, jag vill gärna höra vad ni tycker   

Av Emelie - 28 december 2011 12:08

Godmorgon Godmorgon, hur ser er dag ut då? Själv så fick jag hänga med och shoppa idag men ja mår illa och de gör typ ont i ögonen när man vrider dom :/ haha, det låter helt Scaryy men de e de inte. Nu sitter jag här framför både datorn och lite tv, Procekt Runway e de va? Tv 3 Nuu!!! Men hänger inte riktigt me, lanar lixom facebook med Maja å Felicia <3 Hahaha....Roligt har vi eller hur?! Oj...Kom just på att det kanske inte är såå intressant inlägg men det spelar ju ingen roll i nuläget för ingenting har ju hänt i min dag änsålänge :)) ojj menade :(((  Känns som jag åt frukost precis men ja börjar redan bli mer hungrig,.,.,., MEN det va ju typ 2 timmae sen sååå. Tack för alla fina kommentarer på sisstonde blir verkligen såå glad  

Hon där Felicia ser ut såå häär

    Maja ser ut sååå här: haha hon vägra typ visa sig sååå hejdå <3

Av Emelie - 28 december 2011 12:08

Godmorgon Godmorgon, hur ser er dag ut då? Själv så fick jag hänga med och shoppa idag men ja mår illa och de gör typ ont i ögonen när man vrider dom :/ haha, det låter helt Scaryy men de e de inte. Nu sitter jag här framför både datorn och lite tv, Procekt Runway e de va? Tv 3 Nuu!!! Men hänger inte riktigt me, lanar lixom facebook med Maja å Felicia

Hon där Felicia ser ut såå häär

    

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards