BlueTears

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Rubriker..jaa?!

Av Emelie - 9 januari 2012 21:37

Jag hinner inte blogga nu för jag måste göra igordning för skolan imorgon. Mer om min ridning och allt hittar ni ju på min andra hästblogg. Så ni kommer in där om ni klickar HÄR! Vi har verkligen kommit igång bra och så men vi kommer igång mer i nästa vecka då det gäller på riktigt att blogga på den bloggen. Imorgon e det somsagt skola och de e inte kul!! Det kommer att komma mycket läxor osvosvosv... ;( Men på Onsdag blir det ridning igen på lilla Ville :D Jag ska rida me Cassandra så hon rider väll Goldie. Linn kan nog inte hänga med för hon har holländska på onsdagar. Men hon vet inte om den har börjat än så man får ju hålla tummarna på att den inte har gjort det, för då kan hon oxå rida med oss på onsdag. Jaja mer om det senare. Men jag bloggar med imorgon men vet inte hur mycket eftersmo vi kanske kommer att få mycket läxor redan imorgon. Så ja, vi får se hur det går. 

Kramar Emelie  

 
 
Emelie

Emelie

10 januari 2012 13:07

Hej!
Var gärna med i vår frågestund: http://jedressage.blogg.se/2012/january/fragestund.html
Kram :D

http://ourweekday.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2012 15:22


Hejsan, allihopa  :)    Idag har jag varit i Rommelåsen för min pappa skulle träna längdskidor till Vasaloppet, så jag å mina syrror, Ludde, å mamma, gick T nån bake med våra tefat å¨pulkan :) Men de gick inte så bra att åka snön var typ trög? el...

Av Emelie - 2 februari 2012 16:10


Om typ en halv timme sticker jag till stallet. :) Vi ska hoppa bana, ska iaf försöka komma runt en bana på 70-80 idag, sisst jag hoppade var lixom den 6/6 när de va kombi tävling så jag e lite ring rostig... . Men det kommer nog gå bra, jag ska hoppa...

Av Emelie - 29 januari 2012 11:22


Igår sov jag i Skanör, sjukt kul <3  Jag har typ precis kommit hem efter en runda kvällsposten..Hehe jag ljuger om jag säger att det är kul. Nu chillar jag BARA ska kanske va med Linn men får se hur det blir, kl 15 blir det stallet ska rida snyggi...

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Skapa flashcards