BlueTears

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Emelie - 2 februari 2012 16:10

Om typ en halv timme sticker jag till stallet. :) Vi ska hoppa bana, ska iaf försöka komma runt en bana på 70-80 idag, sisst jag hoppade var lixom den 6/6 när de va kombi tävling så jag e lite ring rostig... . Men det kommer nog gå bra, jag ska hoppa Toby oxå, han e ju ganska framåt..GILLA men sen får han ju inte komma för snabbt på hinderan heller. Men vi ska först till Ville och hämta hjälmen, västen och stävlarna så det blir några pussar på han med :) Jag har/håller på med att städa rummet :/ Haha, men de behövs ju so?! Ja, åhh jag e faktiskt riktigt spänd på att hoppa idag jag har ju inte hoppat på 8 månader typ......

   Jag nästa eller?


Bilden är lånad av expressen, tjejen på bilden är Malin Baryard :) Nu ska jag göra mig igordning till stallet hejdå :) Kramar! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards