BlueTears

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Emelie - 5 februari 2012 15:22

Hejsan, allihopa  :) 


Idag har jag varit i Rommelåsen för min pappa skulle träna längdskidor till Vasaloppet, så jag å mina syrror, Ludde, å mamma, gick T nån bake med våra tefat å¨pulkan :) Men de gick inte så bra att åka snön var typ trög? elr nåt men de var riktigt mkt snö. Igår var vi i Lomma hos kompisar och hade det trevligt :) Det är också därför min bloggning har blivit lite lidande i helgen. Jag har faktiskt tänkt på en sak, ska jag byta till devote.se? Det känns lite frächare eller vad man ska säga? Eller är det bara som jag tycker? Om jag får 10 kommentarer till så stannar jag kvar här annars flyttar jag kanske till devote inte säkert. Det kan vara samma person som kommenterar alla. Men men...Det kommer upp en röstning senare om vilka vår skor ni gillar bäst av tre stycken jag har checkat när jag var på Stadium igår :) 

Pussar&Kramar 

   Justin Bieber  


PS: Vad tyckte ni om videoinlägget?


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards