BlueTears

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Emelie - 27 november 2011 22:12

Nu sitter jag och tittar på stjärnornas hoppning på svt24 Riktigt kul att se för oss som inte hade möjlighet att ta sig dit  Det var ust den här personen som precis hoppade!  Jenny Velvet Petterson! :)   

Av Emelie - 27 november 2011 18:53

Hajj igen! Jag har suttit lite vid PICASA (ett slags fotopogramm) nu och jag har gjort en sådan bild som går in i varandra. Här bjuder jag på en av bild!   

 

Av Emelie - 27 november 2011 15:56

Tjenixen! 

Jag och Linn har varit i stallet ända till nu, det har varit riktigt roligt men det blåste vääällldddiiiggt mycket. Man kunde i princip lägga sig på vinden. Film kommer LoVaR!   

Jag och Linn har också städat Cömpes box så nu är den ren och fin. Jag skulle igentligen vara med på markarbetet idag men det blev inte så för det blåste jätte mycket osv. Linn har precis lärt mig göra sådana bilder som går igenom varandra, lite svårt att förklara men ni kommer se lite längre ner. Nu har vi precis tittat på  

 Stockholmhorseshow  men det tog slut precis och det börjar igen kl 21:50 och slutar 23:00 så jag kommer vara uppe sent ikväll        Här ser ni vad jag menar med att bilderna åker in i varandra! Kommentera om ni vill att jag ska göra en sådan bild till er ;) 

Av Emelie - 27 november 2011 12:00

Min högsta dröm som många andra är att ha en egen häst, sticka ut på tävlingar kvala till MSV och sedan SM   Därimot tror jag inte att jag är den ända i världen som vill detta. Jag har ju ridit en D-ponny nu i ca fyra månader och det har gått super. När jag red lektion med han varje Måndag så har man ju dressyrsadel och jag har lärt mig dels rida i dressyrsadel eftersom man har inte det på ridskolan. Men jag har blivit tusen gånger bättre på dressyr. Så vem vet?! Kanske kvalar jag till MSV i dressyr  


Kärlek // Emelie  

     

Av Emelie - 27 november 2011 12:00

Min högsta dröm som många andra är att ha en egen häst, sticka ut på tävlingar kvala till MSV och sedan SM   Därimot tror jag inte att jag är den ända i världen som vill detta. Jag har ju ridit en D-ponny nu i ca fyra månader och det har gått super. När jag red lektion med han varje Måndag så har man ju dressyrsadel och jag har lärt mig dels rida i dressyrsadel eftersom man har inte det på ridskolan. Men jag har blivit tusen gånger bättre på dressyr. Så vem vet?! Kanske kvalar jag till MSV i dressyr  


Kärlek // Emelie  

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards