BlueTears

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Emelie - 30 november 2011 21:33

Igga rubriken. Sjukt påhittig ja e (L) Nä, men ja lekte typ med min katt innan så skulle ja leta efter någon leksak till Sessan då och när ja letar så hittar ja typ en hel låda med garn så nu sitter jag här med hela handen försvunnen i garn, för jag gör fingervirkning eller vad de nu heter...Såå länge sen man lärde sig de. Ja lärde mig de typ i 2 eller 3 ja, eller nåt sånt. Ojj..Nu måste ja gå   Älskar er alla, de vet ni  

    

Av Emelie - 30 november 2011 21:33

Igga rubriken. Sjukt påhittig ja e (L) Nä, men ja lekte typ med min katt innan så skulle ja leta efter någon leksak till Sessan då och när ja letar så hittar ja typ en hel låda med garn så nu sitter jag här med hela handen försvunnen i garn, för jag gör fingervirkning eller vad de nu heter...Såå länge sen man lärde sig de. Ja lärde mig de typ i 2 eller 3 ja, eller nåt sånt. Ojj..Nu måste ja gå   Älskar er alla, de vet ni  

    

Av Emelie - 30 november 2011 19:02

Av Emelie - 30 november 2011 09:34

Förlåt att jag inte bloggade igår, jag hade fullt upp me läxor sen skulle ja ta bussen till orkester :D Men jaja. Nu e ja i skolan och har precis haft första lektionen -.- Öhhhh...E så trött på på läxor verkligen. Men idag är det bara spanskaglosor att öva på och dom kan jag i princip redan sp CHILL..Så det blir videoinlägg me liter smått'å' blandat i <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards