BlueTears

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Emelie - 2 december 2011 15:18

Kom hem för minre än en timme sen men mer än en halvtimme sen :) Idag fick jag ha Gitarr lektion istället för Flöjt lektion eftersom 1.Min flöjt måste in på lagning typ. 2. Jag glömmde den hemma Haha Lucky Me!  nu e det bestämmt att jag och Anna ska sjunga duett med låten Marry Me fast med Glees version! Ett tips KOM INTE jag sjunger som en kratta jag lovar er! Haha BTW, nu måste ja äta och sen städa mitt rum för ja.. U know it! Jag vill ha det fint och städat till ikväll jue!     Old Picture but Wath Ever?

Av Emelie - 2 december 2011 15:18

Kom hem för minre än en timme sen men mer än en halvtimme sen :) Idag fick jag ha Gitarr lektion istället för Flöjt lektion eftersom 1.Min flöjt måste in på lagning typ. 2. Jag glömmde den hemma Haha Lucky Me!  nu e det bestämmt att jag och Anna ska sjunga duett med låten Marry Me fast med Glees version! Ett tips KOM INTE jag sjunger som en kratta jag lovar er! Haha BTW, nu måste ja äta och sen städa mitt rum för ja.. U know it! Jag vill ha det fint och städat till ikväll jue!     Old Picture but Wath Ever?

Av Emelie - 2 december 2011 15:18

Kom hem för minre än en timme sen men mer än en halvtimme sen :) Idag fick jag ha Gitarr lektion istället för Flöjt lektion eftersom 1.Min flöjt måste in på lagning typ. 2. Jag glömmde den hemma Haha Lucky Me!  nu e det bestämmt att jag och Anna ska sjunga duett med låten Marry Me fast med Glees version! Ett tips KOM INTE jag sjunger som en kratta jag lovar er! Haha BTW, nu måste ja äta och sen städa mitt rum för ja.. U know it! Jag vill ha det fint och städat till ikväll jue!     Old Picture but Wath Ever?

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards