BlueTears

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Emelie - 27 december 2011 16:09

Öhhh...Gach länktar verkligen till jag kan använda mina nya HV polo ridbyxor <3



Ps: Igår skrev jag ju vad jag har för djur, här kommer en bild på Ludde min hund  

      

Av Emelie - 27 december 2011 14:17

Jag har fått några kommentarer om vilka bloggar ni läser och jag ska säga att jag både har besökt er blogg och några av dom bloggarna som ni kommentrade. Men en av dom som kommenterade var:


Tic&Tac (Wilma&Evelina) ni kommer in till deras blogg om ni klickar här. Bloggen heter Sötsaker, bloggen har hållt på i mindre än en månad men dom har fått en bra start på bloggandet. Deras design är väldigt julig och det är ju bra nu när det är jul, man brukar också få fler läsare när dom märker att man bryr sig om designen och inte bara skiter i den. Jag glömmde skriva det men jag ska skriva "tänk på" på varje som kommenterar vilka bloggar dom läser. Så, Tänk på: Att inte ha för mycket saker i headern, men er blogg är super fin så kika in nu på deras blogg och börja Följ, läsa och kommentera den. 

 

Av Emelie - 27 december 2011 12:43

Japp, ja vakna typ 9:30   Men ja låg kvar i sängen till 11 för ja vem årkar gå upp när de e jullov? Men nu har ja ju varit uppe i snart 3 timmar så? Eller nä glöm de..-.- Men Vad tycker ni om den nya designen? Själv tycker jag att det är mycket mycket mycket mycket..(ja ni fattar) snyggare än den förra, den förra var ju knappt någon design de var bara en ful bild högst upp lixom. Jag tänkte ha en liten tävling här på bloggen. Men jag vet inte riktigt än vad det blir, kan inte ni komma med förslag! Jo gör det, skriv i frågerutan eller som kommentar jag blir såå glad. 

Nu ska jag nog ta och redigera lite bilder.  Det kommer mer uppdatering under dagen. 

Bilden krånglar sönder men jajjaja

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards