BlueTears

Alla inlägg den 15 december 2011

Av Emelie - 15 december 2011 21:16

Hinner igentligen inte blogga nu men det var jätte kul på teatern och vi ÄGDE!!! 



Av Emelie - 15 december 2011 15:31

Snart kommer Mathilda och hämtar upp mig sen sticker vi till teatern och övar och har det över ballt. Min mamma e just nu å hämtar min syrra och hon har dom skorna ja vill ha så ja hoppas hon hinner hem så ja kan ta dem ;))) Love it  Men nu är allt packat och klart inför kvällens föreställning. Halstabbleter och Ipreén är packat så det här klarar väl ja ;) Om någon filmar när ja å Anna sjunger så kommer det upp på bloggen    Vet inte om jag bloggar efter föreställningen för den kommer att sluta ganska sent men bloggar iallafall imorgon.


Pussar och Kramar //Emelie


 My style i hope!    

Av Emelie - 15 december 2011 12:16

Sötisen här elle? Najj...Eller? Hahah kommentera vetja <3

 
Av Emelie - 15 december 2011 11:48

Sjuk idag igen ;( Ikväll är det ju teater föreställning (som ja ska va me på) så vi får ju se hur de går...Men jag hoppas verkligen verkligen att jag kan va med ikväll ber till gud eller va man ska säga... ;( Jag ska juj oxå sjunga Marry you ikväll med Anna så nu ska jag öva lite på den så seee ya later on.  


Bilden krångla så ja...

Av Emelie - 15 december 2011 11:48

Sjuk idag igen ;( Ikväll är det ju teater föreställning (som ja ska va me på) så vi får ju se hur de går...Men jag hoppas verkligen verkligen att jag kan va med ikväll ber till gud eller va man ska säga... ;( Jag ska juj oxå sjunga Marry you ikväll med Anna så nu ska jag öva lite på den så seee ya later on.  


Bilden krångla så ja...

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards