BlueTears

Direktlänk till inlägg 11 december 2011

dag3 eller e de dag4?? Iaf! Mina bästa vänner!

Av Emelie - 11 december 2011 11:55

Jag har många såkallade "bästavänner" Här är lite "svar på tal om kompis frågor"


Måste man berätta ALLA sina hemligheter? Nä, det måste man faktiskt inte, det kan vara vissa hemligeheter som man vill att verkligen INGEN INGEN ska veta. 


Ska man kunna lita på sin bästavän? Ja, det ska man. Man är en bästavän om man behåller hemligheter och att det går att lita på en. 


Är det okej att tex: ha en blogg med en annan kompis som inte 'är ens bästa kompis? (fast amn har en annan kompis) Ja, det tycker jag. Men det är ju ett stort + om man har bloggen med någon man kan lita på. Men man behöver inte vara bästakompisar för att man ska kunna lita på henne/honom. Om ens "bästakompis* inte får visa sig på internet eller ha bloggar så går de ju inte att ha en blogg med den personen. 


*Mina bästa kompisar litar ja på (L) Men dom har isintur egna bästakompisar som "min kompis" berättar saker för som dom inte berättar för mig. Men "min kompis" berättar också saker för mig som han/hon inte berättar för han/hon.. Haaha detta blev lite komplicate men kommentera om ni inte förstår. 


Extra tack till dom som har gjort mitt liv till det jag har nu  



Hannah Renhed

Vilma Degrér (vilmadegrer.blogg.se) 

Anna Jacobsen(dreambig.bloggplatsen.se)

Maja Green

Ellen Thorell (mangaloppan.blogspot.com) 

 
 
Ingen bild

Annonym

11 december 2011 17:44

Jag då, (Sandra)<3

Emelie

11 december 2011 19:04

Verkligen förlåt! ;( Menade såklart dig me

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2012 15:22


Hejsan, allihopa  :)    Idag har jag varit i Rommelåsen för min pappa skulle träna längdskidor till Vasaloppet, så jag å mina syrror, Ludde, å mamma, gick T nån bake med våra tefat å¨pulkan :) Men de gick inte så bra att åka snön var typ trög? el...

Av Emelie - 2 februari 2012 16:10


Om typ en halv timme sticker jag till stallet. :) Vi ska hoppa bana, ska iaf försöka komma runt en bana på 70-80 idag, sisst jag hoppade var lixom den 6/6 när de va kombi tävling så jag e lite ring rostig... . Men det kommer nog gå bra, jag ska hoppa...

Av Emelie - 29 januari 2012 11:22


Igår sov jag i Skanör, sjukt kul <3  Jag har typ precis kommit hem efter en runda kvällsposten..Hehe jag ljuger om jag säger att det är kul. Nu chillar jag BARA ska kanske va med Linn men får se hur det blir, kl 15 blir det stallet ska rida snyggi...

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards