BlueTears

Direktlänk till inlägg 29 december 2011

Rolig shopping dag!

Av Emelie - 29 december 2011 16:33

Hejsan! Nu är jag tillbaka från Malmö stan! Love thats city! Det blev shopping shopping shopping det jag fick kommer på bilder längre ner. Dagens dag har heltenkelt varit helt fantastisk!!! Det började med att vi än en gång åkte till HÖÖKS och tittade lite på REAN men det var inget specielt men vi handlade ett sånt överdrag till bilsätet eftersom om jag ska bli hämtad efter stallet så vill vi ju inte att hela bilen blir ja U know it...Sen stack vi till Rusta och där handlade vi en kofta till mig och lite raketer till nyår! Efter det stack vi till GinaTricot och tittade på den rean som var där. Det var en klänning jag ville ha men det fanns bara i min storlek i en konstig rosa färg så no..no..  Men på Gina så handlade ja en rödrutig skorta och ett par stora silvriga ringar (örhänge). Sen stack vi till BK på Mobilia och käka sen in i olika affärer på mobilia men på Glitter handlade jag en sådan Dounute sak till håret och hårnålar till det. Ni förstår när si ser bilder längre ner. Juste..Vi var också och hämtade min tvärflöjt som har varit på lagning. Men dom lagade den typ så gott det går men vi ska få en ny också men den har inte kommit till affären än. 

Här kommer lite bilder på vadjag har köpt.

Sak: Skorta Affär: Ginatricot Pris 199 men 50%      Aubsolut ett super klipp :)


Sak: Örhänge Affär: Ginatricot Pris: 50 kr   Jag har alltid velat ha sådana så KLIPP! 


Här är då den Dounaten som gör en otrolig frisyr och det är super enkelt. Bild på frisyren är längre ner. 

Sak: Haha någon cirkel som gör en snygg frisyr. Affär Glitter Pris 80 kr. Den är aubsolut värd sina 80 kr.  

Hårnålarna kostar 29 kr på Glitter. Det är speciella hårnålar som är till för det så det är ett måste med dom nålarna.   

 

Här är då frisyren på sidan.

Här är frisyren bakifrån! Eller hur blev det riktigt snyggt? Kommentera, jag vill gärna höra vad ni tycker   

 
 
emelie wallman.

emelie wallman.

30 december 2011 00:19

Hej!
Jag undrade bara om du skulle kunna lägga ut ett videoklipp
där du gör håret med dounaten, har ingen aning
hur man sätter håret runt om den och så.. kan du visa?
skulle vara jättesnällt! kram på dig.
(ps. skitfin blogg! :))

http://emeliewallman.bloggplatsen.se

Emelie

30 december 2011 11:31

Japp, det lovar jag. Det kommer idag eller imorgon :)) Du har med super fin blogg.

 
wilma och evelina

wilma och evelina

30 december 2011 09:11

hej hej den där frisyren blev jätte cool!!!!!!!!!!!!!!
hur gjorde du med den där dounuten(stav)??
men kolla in inlägget det var det förra inlägget asso i förrigår!!!
det inlägget handlar bara om dig.....
KRAMIZZAR!!!

http://sotsaker.bloggplatsen.se

Emelie

30 december 2011 11:30

Naww...Tack så jätte mycket! Super snällt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 5 februari 2012 15:22


Hejsan, allihopa  :)    Idag har jag varit i Rommelåsen för min pappa skulle träna längdskidor till Vasaloppet, så jag å mina syrror, Ludde, å mamma, gick T nån bake med våra tefat å¨pulkan :) Men de gick inte så bra att åka snön var typ trög? el...

Av Emelie - 2 februari 2012 16:10


Om typ en halv timme sticker jag till stallet. :) Vi ska hoppa bana, ska iaf försöka komma runt en bana på 70-80 idag, sisst jag hoppade var lixom den 6/6 när de va kombi tävling så jag e lite ring rostig... . Men det kommer nog gå bra, jag ska hoppa...

Av Emelie - 29 januari 2012 11:22


Igår sov jag i Skanör, sjukt kul <3  Jag har typ precis kommit hem efter en runda kvällsposten..Hehe jag ljuger om jag säger att det är kul. Nu chillar jag BARA ska kanske va med Linn men får se hur det blir, kl 15 blir det stallet ska rida snyggi...

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards