BlueTears

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Emelie - 6 januari 2012 20:34

Hejsan, och förlåt för att jag inte har bloggade igår! Eller gjorde jag det? Haha, jag kommer inte ihåg. Nä, men igår var jag hos Linn hela dagen så jag åkte med henne till hennes foderpownisar alltså det stallet hon hjälper till henne. Så jag pratade lite med ägaren och så, så nu ska jag också börja rida där :D Roligt, roligt....Så jag och Linn sticker dit och rider med henne på söndag. Vet inte tid ännu. Mer om hästarna kommer då på söndag när jag vet lite mer. Men jag ska släppa datorn snart men jag måste hinna spela sims hahahaha.... jag e helt inne i de nu tiep. Ja men jag bloggar mer imorgon. PS Glöm inte ställa frågor till min frågestund! Jag svarar i ett videoinlägg när det har kommit in minst 10 frågor. Okej?! Fråga på :D 


Nu får nii ha det så bra så höra vi later on   imorgon?! // Hejdå :) 



Här e då Linnichew! :) Elsak dajj :) ???   

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards