BlueTears

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Emelie - 8 januari 2012 23:23

Följ min blogg med Bloglovin<-----------Klicka där så kan ni följa mig på bloglovin, då missar ni inte ett ända inlägg, bra va?

Om ni följer mig så följer jag er. :) Okej? Om ni har en blogg dårå :) <33

Av Emelie - 8 januari 2012 20:23

  Idag stack jag och Linn till stallet, jag skulle ju provrida :) Det blev SilverViril som jag provred och det är Ville som jag kallar honom som jag kommer rida mest. Vi red iaf en runda som var ner till IP och sen lixom runt där. Han blev lite rädd när vi red förbi IP men det gick iaf bra :)) Vi provade att trava lite oxå och alla hästar var över pigga iaf Ville och Abbey. Så när jag "tänkte" trav så blev det galopp haha. Gööll pownie   Så jag travade inte något. Men imorgon ska vi ut på en trav tur elr vad man ska säga. Det blir jag på Ville Linn på Abbey och Sofia (ägaren) på Goldie. Men iaf så när vi var färdiga med hästarna så var det bara jag, Linn och Sofie H i stallet. Så pratade vi om att skaffa en blogg där vi skriver om vårat ridpass och hur det gick lägger upp bilder osvosvosvosv...... Bloggen är mest till för Sofia (ägaren) eftersom hon ska åka bort ett tag så då kan ju hon veta vad vi gör och hur det går ändå. Ni får också super gärna gå in och checka bloggen eftersom det blir bara roligt destu fler läsare det blir. Det blir en liten presentation där också vem vi är osv. Bloggen heter gavryttarna.blogg.se (klicka på namnet så kommer ni dit). Om ni slänger in en kommentar på den bloggen och säger att ni läser min blogg så får ni en FET länk här på min blogg.

Ja, ni får ha det så bra och ännu ett STORT tack till Linn som gjorde designen.   

  Kramar   Jag bjuder på en söt liten bild på Ville men den hamnade tydligen högst upp i inläget, jaja, hejdå! <3

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards