BlueTears

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Emelie - 11 januari 2012 20:57

Det har verkligen varit en härlig dag i stallet idag :D Vi red ut en lång runda på massa härliga grusvägar runt om i Räng, ja ni kan läsa om det HÄR! Men det är det ända som är intrerssant idag, imorgon ska jag rida på Lillhagen har faktiskt inte en anning om vilken häst jag ska rida men man hoppas ju på det bästa. Det kommer nog kännas att hästarna inte e dom piggaste på ridskolan för nu har jag ridit en relativt pigg häst i ca ett halv år men sen har jag ju precis börjat rida Viril som e piggare än ngn jag har ridit ;) Men det kommer ju förhoppningsvis gå bra. Ja ni får ha det så bra eftersom jag ska läsa lite biologi nu innan jag ska lägga mig för vi har (bara) 2 sidor till på fredag =.) 

Ja, nu vet ni iaf hur läget ligger till på min sida. Jag undrar en sak, e det ngn som vill blogga me maj? Då bytar vi ju såklart namn och kanske till blogg.se eller något annat sånt? Ja, jag älskar att ha en blogg så jag kommer inte att sluta. På fredag vet jag inte om jag ska rida eller ej, för Linn kan iaf inte rida på fredag så då får jag fråga ngn annan :D Skoj!! Men det blir nog inte så lång runda på fredag. Vill va hemma lite också innan jag ska sälja kvällsposten på lördag = Upp super tidigt :( Men på Lördag ska min syrra rida lektion så då hjälper ja henne och det är ändå kul, så man har ju ngt rilgt som händer på lördag om jag då inte ska rida. På söndag hade ja me velat rida men vi ska till bokskogen med kompisar så det är tyvärr omöjligt att jag hinner  :/ Men på måndag börjar det igen hoppas jag.  



Hejdå! Kramar miig!          

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards