BlueTears

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Emelie - 9 januari 2012 21:37

Jag hinner inte blogga nu för jag måste göra igordning för skolan imorgon. Mer om min ridning och allt hittar ni ju på min andra hästblogg. Så ni kommer in där om ni klickar HÄR! Vi har verkligen kommit igång bra och så men vi kommer igång mer i nästa vecka då det gäller på riktigt att blogga på den bloggen. Imorgon e det somsagt skola och de e inte kul!! Det kommer att komma mycket läxor osvosvosv... ;( Men på Onsdag blir det ridning igen på lilla Ville :D Jag ska rida me Cassandra så hon rider väll Goldie. Linn kan nog inte hänga med för hon har holländska på onsdagar. Men hon vet inte om den har börjat än så man får ju hålla tummarna på att den inte har gjort det, för då kan hon oxå rida med oss på onsdag. Jaja mer om det senare. Men jag bloggar med imorgon men vet inte hur mycket eftersmo vi kanske kommer att få mycket läxor redan imorgon. Så ja, vi får se hur det går. 

Kramar Emelie  

Av Emelie - 9 januari 2012 11:17

Nu, ska vi sticka til cykelaffären och hämta min cykel ;) Dom säger på radion att det ska bli snö oväder om 2-3 timmar så vi hoppas att vi hinner hem till Linn tills dess så får vi se hur det blir med ridningen ;) Men bloggar mer sen vet inte riktigt hur mkt eftersom strömen har gått hos Linn så jag får väll blogga med mobilen. Då undrar jag en sak? Vad tycker ni om att jag ska ha mer Hiss&Diss? Eller kanske gästbloggning så ni får gästblogga?


Komentera och skriv era bloggar     

Av Emelie - 9 januari 2012 09:07

Blev väckt kl 9. Men snart så ska väll jag träffa Linn, ska bara ducha, så ska jag och Linn dra ner till cykel affären och hämta min cykel :D Efter det sticker vi väll till Gallerian och tittar runt lite men vi ska äta lunch där. Just nu e inte jag alls hungrig sen vi åt BK mat igår. Men förhoppnings vis så kommer jag väll bli det efterhand. Sen drar vi till stallet. Jag ska väll ta å messa Linn nu <3 (mobilblogg)

Av Emelie - 9 januari 2012 09:07

Blev väckt kl 9. Men snart så ska väll jag träffa Linn, ska bara ducha, så ska jag och Linn dra ner till cykel affären och hämta min cykel :D Efter det sticker vi väll till Gallerian och tittar runt lite men vi ska äta lunch där. Just nu e inte jag alls hungrig sen vi åt BK mat igår. Men förhoppnings vis så kommer jag väll bli det efterhand. Sen drar vi till stallet. Jag ska väll ta å messa Linn nu <3 (mobilblogg)

Av Emelie - 9 januari 2012 04:15

Tack så mycket för att ni läser min blogg, det betyder verkligen så mycket för mig. Ända sedan förra veckan har statisticken bara gått uppåt, jag kan erkänna att för en-två veckor sen hade jag typ bara 6 st som läste den. Men nu e det ca 30 varje dag som läser :) Asså, ni e bääst <3 :D

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards