BlueTears

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Emelie - 7 januari 2012 20:00

Nu e jag hemma ifrån dopet, de va kuull :)) Ehm.. Imorgon vid halv 12 kommer Linn t mig. Roligt!! Då har jag hunnit komma hem från kvällsposten och så. Sen håller vi en dans imorgon som är 11-12 så Linn kommer unjefär när halva tiden har gått och då ska vi fixa fika till alla barnen som kommer. Min syrra och min mamma handlade det idag och då handlade dom en julmust för 4 kr...och pepparkakor för 3 kr. Det är typ bara för att julen e slut nu :)) Men efter de ska typ bara jag och Linn äta lunch sen sticker vi till stallet och rider. Och sen ska vi se på lite filmer och foton sedan ponnysarna tävlade 

Nu ser vi Gladiatorerna :) Haha de e bra men de e mkt reklam och de suger   Jaja, hejdå och ni för ha det så bra så ses vi senare :D  

Av Emelie - 7 januari 2012 12:11

Hej, vädret suger, mjukisbrallor t-shirt, typ inte tvättat hår. Ja thats my life to day. Ehm...Snart sticker vi på dop annars skulle ja va med Linn. :/ De vill ja ju ;)) Linn ska vi sova över idag? Jag ska ju sälja kvällsposten imorgon men jag kan börja vid halv tio tio? OKEJ? Haha, hoppas vi inte kommer hem för sent från dopet och att de går att sova över. Nu gör mamma den dounaten på mig. Oj jag har glömmt att lägga ut film på hur man gör men det kommer jag lovar.

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards