BlueTears

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Emelie - 29 januari 2012 11:22

Igår sov jag i Skanör, sjukt kul <3  Jag har typ precis kommit hem efter en runda kvällsposten..Hehe jag ljuger om jag säger att det är kul. Nu chillar jag BARA ska kanske va med Linn men får se hur det blir, kl 15 blir det stallet ska rida snyggingen Ville idag barbacka om jag bestämmer. Och det gör ja ju?! Haha--.. Nä men lite osäriöst inlägg men ändå.- Vill bara skriva av mig lite, jag har så fruktansvärt dåligt samvete för att jag inte har bloggat. Jag hade tom bloggplatsen.se uppe igår men jag hade verkligen ingen idé om vad jag ska skriva om so... -.- Ja jag hoppas att ni fattar att mina fingrar bara rör sig över tangentbordet nu jag har knappt koll på vad jag skriver..hehehel...-.- Men det blir ett inlägg senare på  den här bloggen om hur ridningen gick.  Så kika in den senare typ vid 6 elr nåt. 

Blir en gammal bild på kingen.  

Presentation


Hej, mitt namn är Emelie och mitt största intresse är hästar, att rida. Jag älskar det!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate my blog here!


Ovido - Quiz & Flashcards